Bästa Tjänsterna
We pride ourselves on providing the best service possible for all our customers.
Teknisk supportlinje
Vi är det enda företaget som erbjuder en teknisk hjälplinje för husägare, installatörer, specifikatörer, återförsäljare och alla andra Warmup-kunder 24 timmar om dygnet, 7 dagar i veckan, 365 dagar om året. Om du har en fråga eller ett installationsproblem, är vårt erfarna tekniska team tillgängligt för att stödja dig på 020-64 94 00.
Teamet som driver den tekniska supportlinjen är fullt kvalificerat och tekniskt skickligt i alla frågor som rör elektrisk, vattenburen och hybrid golvvärme, tillsammans med våra styrsystem.
Tillgänglig 24 timmar om dygnet, 7 dagar i veckan, 365 dagar om året
Innan installationen
För frågor om design, produktval och tekniska frågor inklusive driftkostnader.
Under installationen
För alla frågor som uppstår på plats vid installationen av våra produkter.
Efter installation
För installationsproblem, termostatprogrammering och eventuella systemfrågor.
Rikstäckande teknisk assistans på plats
Om du har ett problem ringer du bara vår tekniska hjälplinje på 020-64 94 00 där vi snabbt hjälper dig med rätt lösning. Om vi inte kan lösa ditt problem via telefon och din installation behöver besök av en Warmup-tekniker, kommer vårt tekniska team att boka en tid med en servicetekniker.
Internt designteam
Vi har ett team av kvalificerade arkitekter, CAD-designers och projektledare som kan ge dig detaljerade offerter baserade på dina projektdetaljer och planer eller ritningar. Vi utformar kompletta layouter för att säkerställa exakt installation och zonkontroll till önskat område. Vårt expertteam kan ge råd om strukturella undergolv, monteringsmetoder och de golvytor som kan användas med våra system.
Få en gratis direktoffert idag
Förändra sättet du värmer upp ditt hem med Warmup, världens mest sålda golvvärmemärke.